Thursday, May 21, 2015

Make me feel good

Hello Guys,
sometime we want to hear some kind words from others. And sometimes we need some hope. I really love reading quotations. It give me something, which I need. Self-confidence. Of course, sometimes it's good just get a little compliment, but quotes don't give me just self-confidence. They give me some more. They make me thinking about life. About everything. And I think, it is important. Today almost everyone do nothing. Really. It's awful. You have to force yourself to do something meaningful.. But you have to want it for yourself. Not for your mum, not for me, not for boyfriend or girlfriend. FOR YOU.
I decidet to show you some of my and Iza's favorite quotations. Here you are. Enjoy! :)


Slovak: Ahojte,
niekedy chceme počuť milé slová od ostatných. Niekedy potrebujeme nejakú nádej.. Milujem citáty. Dávaju mi niečo čo potrebujem. Sebadôveru. Samozrejme, niekedy stačí aj nejaký milý kompliment, ale tieto citáty mi nedávaju len sebadôveru ale aj niečo viac. Nútia ma zamýšľať sa o živote a vlastne o všetkom..a myslím, že to je naozaj potrebné. V dnešnej dobe skoro každý nič nerobí. Nemá vlastný cieľ. Je to hrozné. Mali by sme sa všetci donútiť robiť niečo naozaj zmysluplné. Ale podstatné je aby sme to robili pre seba. Nie pre mamku, pre mňa (haha) či pre frajera/ku. PRE SEBA.A tak..som sa rozhodla, že vám ponúknem pár zo svojich a Iziných obľúbených citátov. Nech sa páči :) Užite si to.PS.: Dúfam, že si z tohto článku niečo zoberiete.. :)

Polski: Cześć wszystkim,
czasami chcemy usłyszeć miłe słowa od innych, czasami potrzebujemy nadziei. Kocham cytaty. Dają mi to czego potrzebuje. Pewność siebie. Przemyślenia o swoim życiu, o wszystkim..a myślę, że to jest ważne. W dzisiejszych czasach wielu nie robi nic, nie ma własnego celu. To jest straszne. Powinniśmy zdecydować czego tak naprawdę chcemy. Ale najważniejsze, abyśmy robili to dla siebie. Nie dla mamy, nie dla mnie (haha) czy dla przyjaciela. DLA SIEBIE. A więc..zdecydowałam ,że przedstawię Wam parę swoich i Izy ulubionych cytatów. :)
Ps.Mam nadzieję, że weźmiecie to do siebie..:)













So..What do you think? :)
-Write a comment-

xoxo Zuzia and Iza 

No comments:

Post a Comment